جمعه ۲ آذر
افطار چشمم شعری از فاطمه خواجویی راد
از دفتر باغ نور نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۱۰ شماره ثبت ۱۶۱۲۲
بازدید : ۹۹۶ | نظرات : ۷۴
|
دفاتر شعر فاطمه خواجویی راد
آخرین اشعار ناب فاطمه خواجویی راد
|
يا علي مدد
تقويم ̗نيلوفرچرا؟مردابي است امروز
پيشاني ̗خورشيد ̗من ،عنابي است امروز
همسايه با ايينه و اب و سحر بوديم
در سايه ي بارانيش !بي ابي است امروز
خورشيد هم احيا گرفته تا سحر امشب
بي شك زداغ ̗اسمان بي خوابي است امروز
امشب ولايت شد مسافردر حريم̗عشق
فزت ورب الكعبه زد ،محرابي است امروز
با رفتنش مرغابيان هم نوحه خوان بودند
با با نگاه̗ اخرش !مرغابي است امروز
افطار چشمم شد علي(ع)با قطره هاي اشك
قدر̗قنوت̗ لحظه ها ،مهتابي است امروز
ممنون ازانتقادات و نظرات شما سروران عزيزم
التماس دعا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.