شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مریم رئیسی اردلی
آخرین اشعار ناب مریم رئیسی اردلی
|
میدانم
باید از تو برگشت
وقتی خودم را گم میکنم
و حوالی احساست
پیدا میشوم
درست آن لحظه که
کنار پنجره تماشا میکنم
روزی را که تو، نه
کوتاه ترین نامه خداحافظی ات را
باد ، کشان کشان اورده…
دست قاصدکی میدهد
که من ارزو نکرده فوت میکنم…
1392/4/24
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.