جمعه ۲ آذر
بیا کنارم بنشین شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ۱۸:۰۷ شماره ثبت ۱۵۸۵۳
بازدید : ۹۸۷ | نظرات : ۸۹
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
می خواهم چای بنوشم
بیا کنارم بنشین
تا
چای قند پهلو شود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.