دوشنبه ۵ آذر
ملولم ، سخت می لولم ، در این محلول دنیایی!!! شعری از وحید جوادی دافساری
از دفتر سکوت سپید نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۱۳ شماره ثبت ۱۵۸۰۱
بازدید : ۵۶۸ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر وحید جوادی دافساری
آخرین اشعار ناب وحید جوادی دافساری
|
ملولم , سخت مي لولم در اين محلول ِدنيايي
و مي دانم كه خواهم خورد , روزي گول ِ دنيايي
اگرچه هيبتي زيبا و بس آرام و خوش دارد
ولي بر هم زده آرامشم اين غول ِ دنيايي
هزاران راه طي كردم , مگر دنياي خود سازم
ولي افسوس پايانش نباشد, طول ِ دنيايي
تمام غصه هايم حاصل تشويش آدم هاست
گريزانم ز هرچه آدم و محصول دنيايي
فقير اينجا برايش دوزخ است و آدم دارا
بنا كرده بهشتي بر زمين از پول دنيايي
عدالت سخت يكسان شد براي هر كس و ناكس
عجب حكمي روا كرده به ما , مسئول دنيايي
نگون بختي دگر تاكي؟ كه در اين كارگاه دل
همه فاعل شدند و من شدم مفعول دنيايي!
گره ها هست در كارم و عمري منتظر ماندم
به اميدي كه آيد آخرين مشمول ِ دنيايي
و مي دانم كه تا دنياست آن ناجي نمي آيد
به جرم آنكه روحم هست دل مشغول ِ دنيايي
الا يا ايها الساقي ادر كاساً و ناولها
ملولم , سخت مي لولم در اين محلول ِ دنيايي
===========================
و.ج.دافساري تير ماه نود و دو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.