جمعه ۲ آذر
سوگ شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ۱۹:۴۰ شماره ثبت ۱۵۷۳۵
بازدید : ۱۹۸۴ | نظرات : ۲۲۴
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
قسم به آیینه
که پریشان تر از من
لبریز از سکوتی ست ناگزیر
و قسم به صدا
که تشنه تر از همیشه است
در نیزارهای ِ خشک ِ
ترنم ِ مهر
.
کنار ِ تپش های ِ اشتیاق ؛
پناه می برم به بام ِ تنهایی
و می نشینم به سوگ
به همین سادگی ...
در انزوای ِ تراوش ِ
ساز ِ نامرادی
از نی لبک ِ حنجره های ِ هوایی
پ . ن
تمام قصه همین است ؛
دیوار ِ سرخوشی ِ اعتماد را
اعتباری نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.