يکشنبه ۴ آذر
گریبانی که می رقصد شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۲۴ شماره ثبت ۱۵۶۳۷
بازدید : ۶۰۴ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
مرا هم می برد این سرو حیرانی که می رقصد
قسم بر لرزش اندوه طوفانی که می رقصد
به انگشت نسیمی مثل طوفانی زمین افتاد
به روی خاکها این آخرین خانی که می رقصد
به دامن دامنش مارا به سمت آسمان می برد
میان مجلس ما این گریبانی که می رقصد
به زیر ابر هم باشد فروزان می کند شب را
گل فرق سر خورشید سوزانی که می رقصد
اگر در کوچه ی شبها زمستانی ترین باشی
بهاری می کند دل را گلستانی که می رقصد
شبیه ابر های تیره باران می زند روحم
قسم بر این گل زیبای گلدانی که می رقصد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.