پنجشنبه ۱ آذر
صدای ِ لرزش ِ شانه های شعر شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ۱۲:۲۲ شماره ثبت ۱۵۵۹۵
بازدید : ۹۰۱ | نظرات : ۲۰۳
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
در فصلی کپک زده ؛
گیج و خسته ...
بر کرانه ساحل ِ دلمشغولی
در حوالی ِ کلبه دلتنگی
زیر ِ سقف ِ لحظات ِ واماندگی
سرزده تر از باران
و سردتر از
سوگ ِ عابران ِ به خواب رفته...
می شنوی ؟
صدای ِ لرزش ِ شانه های ِ شعر را
و نگاه ِ بی پروای ِ پلکهای جنون
در بدرقه
تکه های ِ جامانده از حراج ِ واژه ها
فارغ از
تبار ِ سلسله رقص ِ سبز ِ قلم ...
همرنگ ِ درد و جنون شده
و من ؛
در عبور از
دوبیتی ِ چشمان ِ دریده
و عصیان ِ
قلم های ِ بی پروا
خسته تر از همیشه ...
خمیده ام ،
تا سجده گاه ِ
سپید ِ واژگان ِ بی جامه
و
غزلهای ِ بی قافیه
پ . ن
فصلها از پی ِ هم گذشت ...
هر روز ، تلخ تر از دیروز
فصل پنجم شاعرانگی را چگونه می بینی؟!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.