يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر مهدی قربانی (ققنوس)
آخرین اشعار ناب مهدی قربانی (ققنوس)
|
چرا از من تو میخواهی فراموشت کنم جانا
مگر ظلمی زمن دیدی که گشتی اینچنین جانا
هزاران شکوه گر گویم زدست این دل خسته
ندانی که چه میگویم از این حالم تو ای جانا
مراد دل چنین باشد که ویران غمت باشم
زدست بازی ایام جدا باشم زتو جانا
منو دل هر باهم ببستیم عهد پیمانی
که تا عمری بجان باشد نشینیم بر رهت جانا
حدیث این دل خسته بگویند بر سر هر کوی
چنین اشفته حالی را نباشد در جهان جانا
بدل ترسم که از عشقت شوم اواره شهرت
به هر گوشه که بینم من نشانی از تو ای جانا
خریدم من غریبی را به جان دل زعشق تو
به رسم عاشقی رو کن نمایی از دلت جانا
من ان اشفته مجنونم که از عشق تودر بندم
نوایی از تو را بر دل نبخشم بر عالمی جانا
بیا بنگر به حال من چگونه بی قرارم من
بزن حرفی که باشد ان خبر از ماندنت جانا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.