جمعه ۲ آذر
خاطره خدا شعری از فاطمه خواجویی راد
از دفتر باغ نور نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ۲۱:۰۷ شماره ثبت ۱۵۳۵۷
بازدید : ۹۳۰ | نظرات : ۳۱
|
دفاتر شعر فاطمه خواجویی راد
آخرین اشعار ناب فاطمه خواجویی راد
|
آب تشنه ي حضور دريا
كوير تشنه ي حضور آب
چه قدر آب مي شود
رود
از روبرو شدن با كوير
***********************
تو كه از بهشت آمدي
آدم از آن خارج شد
حوا معلق ماند
ومن همچنان منتظر
*********************
حبابي بر آبم
وقتي كه
خاطره خدارا بر آب مي دهم
*****************************
بيرقي بر شانه هاي شعر مي شود
تار تار موهاي غزل
در دفتر خاطراتم
***********************
با سپاس از از اين كه مهمان نگاهم شديد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.