جمعه ۲ آذر
بهار عاشقان... شعری از سجاد کرد (کرد)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ۲۰:۵۰ شماره ثبت ۱۵۳۱۳
بازدید : ۷۶۷ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب سجاد کرد (کرد)
|
بهار عاشقان
بهار ای شادی و شوری به بستان
به قلب عاشقان گشتی تو مهمان
غم دل را زدودی هم ز دلها
زدی خنده تو هم بر لب های خندان
زمین را زنده کردی با قدومت
و دادی زینتی بر ملک سنگان
تو آموختی به بلبل رسم آواز
به آن وقتی که بنشست بر درختان
به گل دادی ز جانت جایگاهی
زمین را هم تو کردی یک گلستان
زدی عطر دل انگیزی هو ا را
ز بوی پونه های باغ و بستان
به باران هم تو کردی یک سلامی
به وقت بارشش بر کوه تفتان
تو شادی را فزون کردی به دلها
به فروردین و آن صبح بهاران
زدی شادی و شادی را زدی تو
به قلب بی وفای چرخ گردان
بیا و بر دل این کرد شیدا
تو بذری از محبت را بپاشان
سجاد کرد بهمن ماه ۹۱
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.