يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر امیر مسعود شفیق
آخرین اشعار ناب امیر مسعود شفیق
|
پایان
_____________________
گذشتم از دریا
موج ،
طوفان ،
گذشتم از باران
کویر تشنه را نازم
که جای پایم ،
هنوز در او باقیست
باقی است
تا
پایان
.
.
________________________
(مسعود. ش - تابستان 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آوای دلتون شاد