شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
آخرین اشعار ناب طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
|
چتر شب وا شده در حال و هوایی دگرم
پشت ِ سجاده ی دل غرق ِ دعایی دگرم
بر لبانم همه دم ذِکر ِتو با حمد و ثناست
بغض یارب زده ام سعی و صفایی دگرم
میچکد از نفسم چشمه ی جوشان دعا
عاشقم عاشق ِ یک موج ِ صدایی دگرم
شرمسارم ز گره خوردن ِ این فاصله ها
من همان آیه ی تکثیر ِ خطایی دگرم
در حریمت سخن از غربتِ ما بی اثر است
روح تاول زده ام ، محو ِ فضایی دگرم !
مثل ِیک قله ی پنهان شده در خاک ِکویر
شعله ور از عطشی مانده ز جایی دگرم
گرچه دارم قفسی جنس (طلا) خسته شدم
در تکاپوی در ِ عقده گشایی دگرم !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.