شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر جاسم ثعلبی (حسّانی)
آخرین اشعار ناب جاسم ثعلبی (حسّانی)
|
می ترسم
از اون روزی که تو رفتی ، دلم با غصّه دلگیـره
و می ترسم گلم امشب ، تو گلدون تو می میره
***
دلم خوش با خدایی تو ، خدا از بــــــاورت دوره
چشات می لرزه بی طاقت ، می دونم چشمِ تو شوره
***
از اون روزی که تو رفتی ، دلم تنهای تنها شــد
تو شهرِ خالی ازعشقت ، گلم دربست بی جا شد
***
نگفتی شورشِ قلبت ، چرا عکسِ دلم کنــده
بها دادی دلم با تو ، که عشق و عاشقی چنده
***
از اون روزی که تو رفتی ، هوای خونه دودی شد
عطش بر لبِ من مونده ، به یاد تو یه رودی شد
***
نمی مونم دلم تنگه ، تو شهر غربــــت و دوره
نمی خوام زندگی سخته ، تو شهرت رفتنم زوره
***
جاسم ثعلبی (حسّانی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.