شنبه ۳ آذر
اثبات شعری از داریوش خطیر
از دفتر آویشن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ۲۱:۴۳ شماره ثبت ۱۴۹۲۰
بازدید : ۸۴۶ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
1
تنها مروارید رود
در دستان لاغر رعناترین گل
می شکند
اگر
ترانه های
پنجره ه را ثبت نکنیم
2
من زبان عاشقان
را گم کرده ام
و تو
زبان فردا را
کی می خواهی
دلم را به ماه
و رنگین کمان پیوند بزنی
3
پنهان نمی کنم
که
عشق در چشمان توست
و گناه در لبان من
حالا
تو هی رد گم کن
باکی نیست
من گم شده پیاله ام
و رسوای اسمان
4
همه برگ های دلم را برایت سبز می کنم
دوباره جوان خواهم شد
جوانه خواهم زد
عاشق خواهم شد
چشمانم را
برایت سوغات خواهم آورد
در دستنانی
با بوی آویشن
و
با شمیم تو فردا را به رنگ رنگین کمان
بیاراییم
5
دل تنگی هایت را می شمارم
می بینم
می خوانم
.
.
.
خیال هایت را تراوش می کنم
همانند شبنم و غنچه
مرا به دریاچه های خواب هایت ببر
.
.
.
تا در میعادگاه زخم
و جنون
فریاد رنگین کمان را رنگ نکنیم
و برف های زوال را شاهد نباشیم
.
.
.
از خواب هایت سودوی خواهم ساخت
شیرن تر از رویا
و رنگارنگ تر از عشق
6
عهد تو و من
بر رنگین کمان رنگ است
و حنایمان بر آسمان جاری
و ناممان بر تمام درختان
و سحر عشق مان
بر
ابر
آسمان
باران
کهکشان
و بوی آویشن
می رقصد
تا تو رنگ زرد فردا را بپوشی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.