پنجشنبه ۱ آذر
آخرین لبخند شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ۱۸:۵۲ شماره ثبت ۱۴۷۴۳
بازدید : ۱۷۱۰ | نظرات : ۲۳۵
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
آخرین لبخند را
در کدام خاطره جا گذاشتی
که لبهایت،
اینچنین ماسیده
در قاب اندوه !!
چگونه آغوش بهاری تو
از زمستان، تاخورد !!!
حسرت می خورم
به لبه های چروکیده ی احساست،
آه، نفسم درد میکند !
برایم لالایی بخوان
حرفی بزن ...،
من این چشمها را می شناسم ،
دفتر نگاهت
لایق بهترین رنگهاست
قلم مویی بده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.