جمعه ۲ آذر
عشق رویایی شعری از ناصر یادگارفرد
از دفتر عشق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ۱۱:۲۷ شماره ثبت ۱۴۶۷۳
بازدید : ۶۹۵ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب ناصر یادگارفرد
|
یادته یه روز بودیم کنار دریا ما دوتا
دس تویِ دسِ هم،قدم می زدیم رویِ شن ها
یادته خسته شدیم، نشسته بودیم همون جا
می نوشتیم واسه یِ همدیگه مون ،خاطره ها
یادته می نوشتی دلم مال تو،بیا
منم قلبی می کشیدمُ به تومی گفتم بیا
یادته آفتاب توآغوشِ دریا،بود چه زیبا
تومی گفتی می خوام بیام به آغوشِ تو،حالا
یادته با همدیگه قدم زدیم تا صخره ها
می خواستیم که این جوری یادبیاریم خاطره ها
تو مرور خاطرات، غرق شده بودیم ما دوتا
نمی دونم چه شدیم،کجا رفتیم با این موجا
منم عشقِ مون روحک کرده بودم رویِ سنگا
یه روزی رفتم دیدم،عشق مون شده پا برجا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.