يکشنبه ۴ آذر
عشق در چنته خود ، زیره کرمان دارد شعری از ایمان کریمی
از دفتر شعرناب نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ۲۳:۰۲ شماره ثبت ۱۴۶۵۲
بازدید : ۸۳۲ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب ایمان کریمی
|
از اساتید و دوستان بزرگوارم خواهش میکنم نقد بفرمایند غزل رو...
آسمان کی هوس بارش باران دارد ؟
صورتم باز تب ظهر بیابان دارد !
عشق می غرد و می ترسم از این حالاتش
مثل آهو که رم از پنجه ی شیران دارد
جگر شیر ندارم !!؟ سفر عشق چرا ؟؟
نکته سنجی ست ... که ره مکر شغالان دارد
باید از اوج بترسم !! پر پروازم نیست !!
در زمین جاذبه ای هست که امکان دارد .....
:::
جنس مرغوب اگر هست بیاور ، زیرا
عشق در چنته خود ، زیره کرمان دارد
سمنان / خرداد / 1392
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.