جمعه ۲۵ آبان
طرز نگاهت شعری از خط نو
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ۱۶:۳۱ شماره ثبت ۱۴۵۱۲
بازدید : ۷۴۷ | نظرات : ۲۸
|
|
ای تک رقصنده بهار و خزانم /
تو که بجای بوی گل به رنگ آن می نگری/
تو که بجای سیرابی آب به طعمه آن می میزنی/
تو که بجای گرمیه پوشش به نقش آن تن می میدهی/
تو که بجای سویه چشم به رنگ آن نگهی می اندازی/
تو که بجای یاری دست به نرمی دست ،دست می دهی/
تو که بجای ایستادگی پیکر به قد و قامت آن می بالی/
تو که بجای هق هق گریه هایم در آوای خنده،خنده هایم را می شنوی/
تو که بجای ارزن داشته هایم شرمندگی نداریم هایم را به رخم کشی/
تو که بجای صافیه دلم خط و خش هایه سیمایم را به ذهن می سپری/
تو که بجای تک جیب قلبم جیب های خالیه البسم را می سنجی/
تو که بجای دیدن می شنوی/
حال تو بگو تقصیر من چیست که سوگند هایت را هم شنیدم هم خواستم که ببینم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.