جمعه ۲۵ آبان
سه حبه نبات شعری از ايرج اميري
از دفتر شعرپاره نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ۱۹:۵۳ شماره ثبت ۱۴۳۲۶
بازدید : ۸۸۰ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب ايرج اميري
|
سلامم را كسي پاسخ خواهد داد. مي دانم!
اول:
بر خيز و بيا فاصله اي نيست گلم
باز آ كه دگر حوصله اي نيست گلم
حيف است كه با شكوه به تلخي گذرد
غير از غم دوري گله اي نيست گلم
دوم:
تنت وسوسه هايي پُر ديدن شده است
و گيلاس دهانت، تب ِ چيدن شده است
در ايـن بـزم بلا كـار مـن و دل همـه روز
ازاين گوشه،به آن گوشه دويدن شده است
سوم:
امشب غزلم، حوصله ي خواب ندارم
بـي تاب تـو ام فرصت مـرداب نـدارم
عاشق شـدهام يا شـدهاي،سادهبگويم
جز نرگس چشمت، غزلي ناب ندارم
سرايش: 27/3/91
ايـرج اميري
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.