سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 خرداد 1403
  • درگذشت دكتر علي شريعتي، 1356 هـ ش
12 ذو الحجة 1445
    Tuesday 18 Jun 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      سه شنبه ۲۹ خرداد

      ستیز اندیشه

      شعری از

      شاد روان عماد الدین مشائی!!!

      از دفتر غزل گونه ها نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ ۱۵:۴۳ شماره ثبت ۱۴۲۶
        بازدید : ۹۷۶   |    نظرات : ۲۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر شاد روان عماد الدین مشائی!!!
      آخرین اشعار ناب شاد روان عماد الدین مشائی!!!

      مرکز ِسیر ِعقل ِ من گم شد، در گریز از مدار اندیشه

       

      اسکن ذهن را شروع کردم،حاصل اش شد نوار اندیشه

       

       

       

      در تکاپوی فکر خود دیدم ، ردپای خیال و رویا را

       

      وهم گاهی اضافه تر می شد، در بساط شکار اندیشه

       

       

       

      ریخت در کام من پریشانی لحظه های غریب نادانی

       

      در چراهای بی جواب آخر رفته از در زوار اندیشه

       

       

       

      در هیاهوی ناله ها کر شد،گوش منطق گرای فهمیدن

       

      کور شد چشم دانش ام آری در هوای غبار اندیشه

       

       

       

      نا امیدی سراغ من آمد، گفت در گل همیشه می مانی

       

      ترس درمن چو اشک جاری شد،خم شدم زیربار اندیشه

       

       

       

      حیرت لحظه های تنهایی بود بامن که ناگهان یک شب

       

      عشق آمد کنار بالین ام،گفت جانم جوار اندیشه

       

       

       

      کلبه ای جاودان و تابان هست،هیزمش را خودت مهیاکن

       

      دست عقلت ببند به پای ِدل ، آتش افکن به دار اندیشه

       

       

       

      داستان ستیز من این است، این چنین شد رها کلنجارم

       

      عشق آمد عروس ِ عقلم شد،کودک اش نوبهار اندیشه

       

       

      ۱
      اشتراک گذاری این شعر
      ۴ شاعر این شعر را خوانده اند

      Guest

      ،

      طاها محبی (حزین)

      ،

      علی غلامی

      ،

      ابوالفضل رمضانی (ا تنها)

      نقدها و نظرات
      علی غلامی
      پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۱۲
      روحت شاد ای عزیز رفته از دست خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0