جمعه ۱۱ آبان
تعبیر خواب شعری از زهره زاهدی
از دفتر سودای خیال نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۲ ۱۳:۱۷ شماره ثبت ۱۴۲۵۱
بازدید : ۸۵۵ | نظرات : ۵۹
|
آخرین اشعار ناب زهره زاهدی
|
ایستاده ام تنها،
در دشتی سبز و بزرگ
زیر آسمانی آبی و پهناور
با دستانی بسته
مهر سکوت بر لب
دست و پایم خونین،
از فشار بندهای بردگی...
باچشمانی خیس و ورم کرده،
به اطراف مینگرم...
گرگهایی گرسنه،
از پس بیشه های دور
مرا به نظاره نشسته اند
می ترسم و بر خود می لرزم...
تمنای آزادی در وجودم می خروشد
زنی سرگشته و اسیر
در سرزمینی با رنگهای فریبنده
که مآوای دیو و ددهایی است بیشمار...
هان ای معبٌر !
چیست تعبیر این خواب؟؟؟
من کجا و دشت زیبا و
این همه درد و عذاب؟؟؟!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.