دوشنبه ۵ آذر
واگویه ها 2 شعری از داریوش خطیر
از دفتر آویشن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ۱۹:۱۷ شماره ثبت ۱۴۱۶۰
بازدید : ۸۸۱ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
1
عطش نی
در هوای مستی آتش است
و باد
نفیر تنهایی
سایه را می شمارد
2
دلیل کاروان
رد زن عاشق است
و گواه اشک رنگین کمان
3
زندانی کردند نگاه ها را
پنجره ها
پرده ها
و سایه ها
میان آفتاب تنهایند
4
مهر اگر مهر باشد
به زنجیر می کشد
درد را
حتا اگر فردایی نباشد
5
یک دل دارم
و هزار رویا
و کرور کرور اشک های نا شمارش
و خیال های عزیز
6
هجی می کند
نگاه های غضبناک به عشق
سلاخ رویا
و رنگین کمان
7
عشق عین رهایی است
وقتی
فریاد اشک
به رنگین کمان می رسد
8
همه واژه ها را
از یاد برده ام
جز حرف
حرف نام تو
9
نیازی به کشف حادثه ازلی نیست
وقتی چشمانت
برای زندگی کردن کافی هستند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.