پنجشنبه ۱ آذر
آخرین لالایی/آشوب/چروکیده شعری از فرهین رام
از دفتر نجوای کوتاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ ۰۲:۵۲ شماره ثبت ۱۴۰۸۳
بازدید : ۱۰۴۴ | نظرات : ۱۸۲
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
آخرین لالایی
=================
رویاهای رنگی هم که ببافی
تفاوتی ندارد
وقتی ،
آخرین لالایی را از یاد برده ای
آشوب
=================
کف کرد
لبهایم از تلخی ...
بس که
چینهای دلم
آشوب به پا کرد
چروکیده
=================
رخت ِ احساسم
چنان
چروکیده ؛
که باهیچ اتویی
صاف نمیشود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.