دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر علیرضاجهانگیری نوین
آخرین اشعار ناب علیرضاجهانگیری نوین
|
قسمت هایی از یک قصیده خاص:
دیوانه ها نام خدا را دوست دارند
شبگریه های بی صدا رادوست دارند
ازخودفراموشان خاموش خداجوش
درحق غیرخود دعارا دوست دارند
از حزب های باد چون خیری ندیدند
یکرنگی بی حزب ها رادوست دارند
در رقص یک پابیشتر ازدیگرانند
دیوانه ها رقص سه پا را دوست دارند
ممکن بود بوسند هردم روی مادر
بوسیدن روی خدا را دوست دارند
در سادگی از سادگی سبقت گرفته
دنیای شادبچه ها را دوست دارند
زل زد به تو دیوانه ای اصلا نترسی
چشمان بی رنگ و ریا را دوست دارند
گرشانه ات گم شد بدان دیوانه برده
دلشوره ی موی رها را دوست دارند
ازفیلم های بی نمک چون اخراجی هاست
دیوانه ها بزغاله ها را دوست دارند
پاییز هم دیوانگی های بهار است
دیوانه ها این آشنا رادوست دارند
در بین پاتوق های زیبای مجازی
وب سایت شعر ناب مارا دوست دارند
دل خواهی از دیوانه فورا دل سپارد
دریا دلند و تشنه ها را دوست دارند
گوید خوش آید هرچه پیش آید چومجنون
ازدست لیلی هر بلا را دوست دارند
این ها که گفتم وصفی از حال خودم بود
دیوانه ها این چیز ها را دوست دارند
از من خوشت آمد برو پیش روان کاو
دیوانه ها دیوانه ها را دوست دارند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.