پنجشنبه ۱ آذر
چمدان بسته ام ، جاده بن بست شعری از فرهین رام
از دفتر نجوای کوتاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ۰۵:۳۷ شماره ثبت ۱۳۶۷۲
بازدید : ۸۵۱ | نظرات : ۱۲۰
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
1- چمدان بسته ام
==============
چه اندازه لذت دارد ؛
فرار از بام ِ خیال
گویی ،
درب ِ قفس باز شده با شوق ِ پرواز
هم بند ؛
همسفر می شوی با من ؟
چمدان بسته ام
بوی خاک
بوی نم
بوی باران می آید
2- جاده بن بست
=============
میان ِ این همه جاده بن بست
بیراهه ای به تو نمی رسد
چه دلگیر ؛
لحظه های ِ ناپیدای حضورت
و گم شدن
در ثانیه های ِ دلمردگی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.