خداوند تنها روزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمیشود…تنها کسی است که با دهان بسته هم میتوان صدایش کرد…با پای شکسته هم می توان سراغش رفت…تنها خریداریست که اجناس شکسته را بهتر بر میدارد…تنها کسی است که وقتی همه رفتند میماند…وقتی همه پشت کردند آغوش میگشاید…این خدا را برای برای همی سرورانم در شعر ناب آرزو دارم
-----------------------------------------------
ازنور خدا چهره ریبای محمد
از نام خدا نام دل آرای محمد
از شوکت فردوس صفای حرم دوست
آن روح بزرگ و دل بینای محمد
طاوس بهشتی و شرار دل عشاق
سیمین گل لبخند شکر سای محمد
ار طوبی عنقاو فرح بخش فردوس
گیسوی سیاه و قد رعنای محمد
ازعطرنسیم سحر و سوسن و سنبل
بوی نفس ونگاه و سیمای محمد
از جلوه مهروگل مهتاب الهی
آن صورت مه صورت زیبای محمد
از شهد عدن شبنم گل دیس محبت
آن دست نوازشگر و والای محمد
آن روح مبین ملک عرش الهی
سر سخن وایت اعلای محمد
از زمزم وازکوثروازگنبد مینا
آ ن پرتو ذات ودل مینای محمد
آیات هدی روح امین نغمه فردوس
گلزار کلام ودم اعلای محمد
اسرار خداروح سخن ایت اعظم
یک واژه ای از سر خداسای محمد
معراج سما جلوه حق نور الهی
یک لمعه ای از پرتو یکتای محمد