پنجشنبه ۱۷ آبان
دلباخته شعری از محمدرضا حسینعلی
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ ۴ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۵۲۹
بازدید : ۲۹ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر محمدرضا حسینعلی
آخرین اشعار ناب محمدرضا حسینعلی
|
دلباخته
دین و ایمانی که در آغوش شیطان رفت، رفت
گر در آغوش بُتی هم دین و ایمان رفت، رفت
بیدلان! دل کندن از او در توانم نیست، نیست
دل اگر در حلقهی زلفی پریشان رفت، رفت
مرغ دل، سیمرغ طوفان دیدهی ایام نیست
گر که گنجشکی میان باد و طوفان رفت، رفت
بر نمیگردد دگر، اشکی که از چشمی چکید
از دلِ ابری، اگر یک قطره باران رفت، رفت
نیمِ عمرم در غمش بگذشت و نیمِ دیگرش
مثلِ آبِ رفته در جوی خیابان، رفت، رفت
تا به درد عشق، مشتاق است دریابش که دل
از سر کویَت اگر روزی پشیمان رفت، رفت
گِرد شمعش سالها پروانه بودم ، عاقبت
شعلهای بر بالم افکند و گریزان رفت، رفت
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب جناب استکی عزیز از لطفتان سپاسگزارم سبز باشید | |
|
درود بر شما جناب اکرمی عزیز از لطفتان بینهایت سپاسگزارم خوشحالم که سرودهی این حقیر را پسندیدید برقرار باشید | |
|
درود بر شما استاد گرامی بداههی زیبابتان بسیار بر دل نشست سایهتان مستدام | |
|
درود و عرض ادب جناب نجفی سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود