جمعه ۱۱ آبان
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
من و قلم ،راه شب ،وقت سحر
در امتدادقیام روح الله
یادکرد سالهای دفاع؛
مردان مقاومت رهبران کوچک ؛اراده های بزرگ
پیشانی بند یاحسین
سیزده ساله های میدان عمل عاشورا......
به سیق قیام چون فهمیده هارهروان ولایت
در هجوم جهانخوارن خون آشام ایستادیم ...
دردستمان پرچم مردانگی:
فاستقم(اشاره به آیه11سورمبارکه هود)
جاودانه شدیم به امتدادعاشورا
ظهر ونماز وعطش
خون ما به خاک های شلمچه
رویش مان به غزه
ما ایستاده ایم مردان مقاومت
مسلمانیم ،ید واحد
قبله ما ن مسجدالاقصی
پاره تن اسلام به چنگ خون آشام
ما ایستاده ایم چشم به راه به رسم علی زمان
شجاعانه به میدان عمل
ایستاده ایم
در هجوم حادثه
خون ما ریزند ، آیه ی بل احیایم(آیه 169سوره مبارک آل عمران)
اوج اقتدار به وعده صادق(اشاره به آیه74 سوره مبارک زمر)
کوه ایم در حادثه ها گردنه های سخت
ایستاده ایم
پتک ایم بر سر دشمن زبون
مرد میدان ایم؛ نحن منتصرون
ما به دامن مادران مقاومت
مردی آموخته ایم؛ روح شجاعت
در نوازش آیه های نوربزرگ شدیم
ما رجال صدوقوا ما عاهدالله ایم(اشاره به آیه 23 سوره احزاب)
ماملت امام حسین ایم ،قاسمان زمان
دشمن بشناس مارا
یک دل وهمراه تا لحظه ظهور
به باران خون ایستاده ایم به وعده صادق:
نحن منتصرون
علی ناصری(عین) 1403/8/8
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
سروده زیبا و حماسی را هدیه آوردید
موفق باشید