سه شنبه ۶ آذر
گیس چلیپا شعری از یاسر قادری
از دفتر امتداد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۳۳۳۴۶
بازدید : ۱۱۵ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب یاسر قادری
|
گیس چلیپا نکن، حال پریشان شود
لاله پر از خون شود،یاس که حیران شود
باد صبا بوی تو،پخش کند سوی دشت
موسم گل ها شود،خانه گلستان شود
اخم به ابرو نزن،طاقت غم کو مرا؟
اخم تو آخر کشد، شام غریبان شود
گوشه ی چشمی ز تو،گر که ببیند کسی
جامه ز تن می درد،پاره گریبان شود
نور دو چشمم تویی،روی مگردان ز من
گر که بیفتم ز پا ،دوره شیطان شود
سوزش چشمم ز اشک،علت دلدادگیست
غمزه ی چشمت مرا، آتش پنهان شود
ای که همه جستجو،سوی تو باشد مرا
دست اشاره کنی ، رود نمایان شود
"یاسر" اگر مدعی ست،جوشش شعرش تویی
وصف تو در هر غزل، دُرّ درخشان شود
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بیکران استاد استکی عزیز ردیف: شود واژه های قافیه :پریشان/حیران حروف اصلی قافیه: ان | |
|
سلام محمد جان عزیز دل چقدر دلم برای نقدهایت تنگ شده بود خیلی خوشحالم دوباره هستی ممنون که هستی | |
|
سلام جناب منصوری به مهر خوانده اید | |
|
به مهر خوانده اید جناب دبیر | |
|
درود بر شما استاد انصاری | |
|
درود استاد عبداله پور عزیز به مهر خوانده اید | |
|
درود بیکران بر شما جناب طاهری عزیز و بزرگوار | |
|
درود بر شما جناب آزاد بخت عزیز ممنونم | |
|
درود بیکران بر مهدیس بانوی مهربان به مهر خوانده اید بانو سپاس از بذل توجه شما | |
|
نوش احساستان بانو | |
|
سپاسگذارم بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.