پنجشنبه ۱ آذر
|
آخرین اشعار ناب علیرضا صانعی
|
به دنبالِ یه تغییرم
چجوریشو نمیدونم
یه تغییر توی اخلاقم
ولی انگار نمیتونم
اگه بد باشه اخلاقم
نمیتونه کسی سَد شه
نمیخوام توی این حالم
میونم با کسی بد شه
یکی از مشکلاتِ من
تو دنیا مهربونیه
من اِنقد مهربونم که
وجودم آسمونیه!
کسی من رو نمیفهمه
زمانی که دلم پاکه
خدا میدونه که این دل
چِقد غمگین و غمناکه
علیرضا صانعی ✍️
مهرماه ۱۴۰۳ 🍁
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود خدمت شما جناب رحیمی عزیز
خیلی خیلی ممنونم بابت نقد بی نظیرتون
بله بنده دنبال رسیدن به موفقیت هستم و تا رسیدن به تمامی اهدافی که در سر دارم در ترانه نویسی و شعر سرایی کوتاهی نمی کنم.
کاملا درست می فرمایید.
خیلی متشکرم از لطف شما🌹🌹 | |
|
متشکرم ازتون به همچنین
شعر زیبایی بود🙏🌹 | |
|
سپاسگزارم از الطاف زیبای شما مانا باشید و تندرست🙏🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه ای زیباست
مزین به نقد نافذ جناب رحیمی عزیز