يکشنبه ۴ آذر
لا اقل شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ۰۰:۵۵ شماره ثبت ۱۳۲۹۹۲
بازدید : ۳۸ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
لا اقل زخم دلم را به نمک ورز مده
دل خود را به کسی غیر دلم قرض مده
یکه تاز دل ما تا به کجا می تازی
به گناه من و معصومی خود می نازی
لیلی جان دل من بی تو ندارد تابی
کار چشمم شده اشک و نگه و بی خوابی
یار جانی جدایی به خدا بد رسمی است
آشتی گر نبود مرگ دل ما حتمی است
اگرم هستگناهی تو گلم بخشش کن
دفع خشم و غضب و کینه و هم رنجش کن
حرمت نان و نمک بین من و تو نگه است
حرمتش دار، نگاهی، کرم از سمت شه است
مرحمت کن غزلم آب حیاتم نوشان
به دل تشنه بیا جامه بخشش پوشان
دلبرم هست وسیع و دل او دریایی است
آخر و عاقبت عشق فقط رسوایی است
یک دو دم را که در آنیم غنیمت دانیم
درس عاشق شدن و عاشقی از سر خوانیم
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۳/۳/۱۹
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.