شنبه ۲۶ آبان
شبی تو را صدا کردم شعری از علی جعفری
از دفتر دیوان سپیده نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۴۳ شماره ثبت ۱۳۲۸۷۴
بازدید : ۲۵ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب علی جعفری
|
شبی که تو رادیدم به صدبوسه نوا کردم
لبی که تو را چیدم به شهر دل فدا کردم
تنت بزیوروسیم پیداشدی برنگ دلم گویا
بجای زیوروسیم زیبابعشق تو صفا کردم
بهشت منی چون تو روم بسوی تو در پیدا
شکوه جان ودلم گشتی که باتوچه هاکردم
منان ستاره عشقیکه رسم بفخر دلت گویا
وفا نکرده بودی چون به جا تو رادعاکردم
من ازلقای توفهمیدمکه عاشق من هستی
خطانکرده بودم چون چگونه خطا کردم
بتابجای تومن رفتم بپای محکمه ات گویا
دلا بجعفریت رو کن چگونه من جفا کردم
مرا فدای تنت میکن چگونه میکنمت ایفا
لبم بروی لبت بگذار دمی چگونه فداکردم
برای همدم خودمیگو ازآن غریب غم دلها
ببال فرشته هاگشتم شبی توراصدا کردم
شاعر : علی جعفری
تاریخ سروده شده : ۵ مهر ۱۴۰۳
نام شعر : شبی تورا صدا کردم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست