شنبه ۲۶ آبان
پاییز پر باران شعری از مجتبی اکبری نسب
از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ ۲۰:۵۶ شماره ثبت ۱۳۲۸۶۴
بازدید : ۲۶ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر مجتبی اکبری نسب
آخرین اشعار ناب مجتبی اکبری نسب
|
باز پاییز آمد و من در انتظار صدای برگ خزان
صدای پای توآوازیست که هردم گوش میدهم زین سان
این گونه نارنجی برگانت هر لحظه مرا میکند درمان
هرچند زردی تو دردیست دلگرمی منی تو کنون جانان
من چون صاعقهای ام که افتادهام در آغوش پر ز مهر باران
اینست ارامش چشمانت چون نم نم مکرر باران
باز امد ماه مهر و من هنوز مانده ام در خیال گرمای تابستان
چون بعد از آن ،ماه ابانست معروف به سرما های سوزان
اذر نشانهی پایانست در آسودگی رنگارنگی درختان
فاصله میانما تنها یک ماه است من در پاییز و تو در زمستان
تو که چون بر عقب ننشینی چگونه تنها نشینم در باران
برگها هم آرزو دارند تا که چون من رسند بر یاران
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده جالب و زیبایی است