سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 24 آبان 1403
  • روز كتاب و كتاب‌خواني
  • روز بزرگداشت آيت الله علامه سيد محمدحسين طباطبايي، 1360 هـ ش
13 جمادى الأولى 1446
  • شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها، 11 هـ ق، به روايتي
Thursday 14 Nov 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    پنجشنبه ۲۴ آبان

    هوای تو

    شعری از

    جواد مهاجرپور

    از دفتر جانانه نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ ۰۸:۲۵ شماره ثبت ۱۳۲۷۷۱
      بازدید : ۳۴   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر جواد مهاجرپور
    آخرین اشعار ناب جواد مهاجرپور

    پائیز و بوی باران ، عشقت دوباره نو کرد
    این یار دل شکسته ، بازهم هوای تو کرد
    یادت ز قلب و روحم ، هرگز نشد فراموش
    سالها گذشته اما ، انگار نگشته خاموش
    برق دو چشم مستت ، با من بگو چه کرده
    این ظلم و نامُرادی ، هیچ کس به کس نکرده
    دادم بَرَم به قاضی ، تا ظلم تو بداند
    حال مرا که بیند ، باید تو را بخواند
    حکمش شود که آیی ، جویا شوی ز حالم
    احوال من بپرسی ، هردم به پیش پایم
    من با تو خواهمت گفت ، روح و روان و جسمم
    با من بمان همیشه ، در عشق تو طلسمم
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    محمد باقر انصاری دزفولی
    سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ ۰۸:۳۸
    شاعرگرامی
    سرودنی هایت زیباست
    خواندنش در دل رویاست
    درپاییز
    مانند درخت سرو
    سبروپابرجاست
    هر مصرعش یک دنیا
    با معناست
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    جواد مهاجرپور
    جواد مهاجرپور
    سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ ۲۱:۳۹
    با درود و تشکر
    خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    جواد مهدی پور
    سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ ۱۱:۴۵
    درود بر شما جناب مهاجر پور گرامی خندانک
    جواد مهاجرپور
    جواد مهاجرپور
    سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ ۲۱:۴۰
    درود بر جناب مهدی پور گرامی هم نام بنده خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ ۱۵:۵۱
    درودتان گرامی
    بسیارزیباست خندانک خندانک خندانک
    جواد مهاجرپور
    جواد مهاجرپور
    سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ ۲۱:۴۱
    با سپاس فراوان
    خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    2