چون بیامد زاحد ایه اکملت ولکم
ای محمد به امیری علی خطبه بکن
یک جهانی زغریبی حسن در غوغاست
این حسین است که خون در رگ او خون خداست
انکه در زهد سرامد زهمه درجات است
سربه تن مانده ان دشت بلا سجاد است
چون که الوده شد اسلام به هر جعل نویس
باقرالعلم زمان ناجی احکام وحدیث
صاحب مذهب شیعه صادق ال عبا
گسترانیده وفریاد رس دین هدی
یوسف ال عبا موسی کاظم در جود
گشته صد حاتم طایی بهره جودش به سجود
ان غریبی که غریب الغربا میباشد
ضامن اهو وحج فقرا میباشد
انکه هفت ساله امام شیعیان میگردد
اوجواد است که مولای زمان میگردد
دهمین اختر سوزان ولایت هادی
سومین بوالحسن باغ امامت هادی
سخن از مدفن شش گوشه اش امد در بین
یادم امد به نظر مدفن شش گوش حسین
دیدم ارام شب تیره سحر میگردد
عسکری تشنه لب از خواب بدر میگردد
اب مینوشد و ای وای زنوشیدن اب
دل وجان وجگر از حلق بدر میگردد
ای که پنداشته ای دین به فنا میگردد
شیعه بی یاور واز شرع جدا میگردد
جمعه ای اید وبا شعر سفیری گوید
یک نفر مانده از این قوم که بر میگردد
بسیار زیبا و با شکوه بود
یا صاحب الزمان(عج) ادرکنی