يکشنبه ۴ آذر
پرهیز شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ ۱۳:۵۳ شماره ثبت ۱۳۲۳۳۲
بازدید : ۴۷ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
ای لبت همچو شکر
کفر از این بدتر نیست
که لبت باشد و پرهیز بیاید به وسط
گنه از این بدتر
در جهان نیست نبوده ناید
کافر حربی بی دین که نباید باشم
به گناه لب تو
اگر امکان گنه دست دهد
من گنهکارترین شاعر وادادِه دِلم
که فقط زُهدش را
در لب و بوسه و آغوش تو جان می بیند
بازکن آغوشت
دین من در تب آعوش تو کامل بشود
تب تسلیم به اسلام نگاهت دارم
لب و آغوش و بغل
بوسه ها در تکرار
به جهنم که زنند تهمت تکفیر مرا
ای خدای احساس
کفر اگر این باشد
من مسلمان شده سمت نگاهت هستم
به گناه لب تو
تا ابد محتاجم
این همان وعده ی موعود
بهشتی است که از روز نخست
رانده گشتم که در او پرسه زنم
باز کن آغوشت
و به تکرار و فراوان تو به لب نوش لبت
زین گنه نوش مرا
به لب پر شکر لبهایت
قسم ای حضرت عیش
کفر از این بدتر نیست
که لبت باشد و پرهیز بیاید به وسط
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۳/۳/۱
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
۲۸ صفر رحلت حضرت رسول اکرم صلیالله علیه و آله و امام حسن مجتبی (ع) بر جنابعالی و مسلمانان جهان تسلیت باد