يکشنبه ۴ آذر
هستی بخش شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۳ ۲۳:۲۸ شماره ثبت ۱۳۲۲۴۰
بازدید : ۸۴ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
هستی بخش غزل هایم
مستانگی و شور ترانه هایم
از تو....
می خواهم همیشه و هماره
خمار خمره چشمانت باشم
تا زیر شُر شُر آبشار نگاهت
خُنکشوم و سیراب
وآنقدر بنوشم از عمق بسیاری و بسیاریت
که مست تر از مستی را
به واژه ای نو درآورم
و هست و نیست تمام ابیات را
از دل تاریح ادبیات استخراج کنم
ودر پیش گام مقدم مباک گامهایت
در شاه بیتی بی بدیل
نقش زنم از نقش نقاشی قشنگ نگاهت
وسرمشق کنم بر تمام دلبستگی دوران
تا همگان بدانند که عشق فقط یک معنا دارد
آنهم تویی
آنهم فقط و فقط و فقط
برای
خود خود خودم
هستی غزل...
شور ترانه....
جانجان....
جانجهان...
دوستت دارم
دوستت دارم
دوستت دارم
#حسین گودرزی"تشنه"
|
نقدها و نظرات
|
درودها سپاس از مهرتان بله فرمایش شما متین مبارک ر در تایپ جا افتاده سپاس از دقت و تذکر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
عاشقانه هایتان میل به عرفان دارد
مبارک اشتباه تایپ نشده؟