يکشنبه ۴ آذر
تو بیا باش شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ ۰۲:۵۹ شماره ثبت ۱۳۲۱۰۴
بازدید : ۸۸ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
تو بیاباش به هر لحظه و دم
ونشیمن گه واژه
وترین شعر
سرآغاز....
شروع.....
نغمه ....آواز.....ترنم .....و شهود
شهد و شیرینی و شیدایی و شور
شوق ماندن ...بودن...وادادن
اوج خواهش و تمنا و نیاز
توبیا باش به هر لحظه و دم
و مرا سوق بده
به دل دشت جنون
غرق در سمت تماشای تمام
و مرا در بند چشمانت
حبس و زنجیری وپابندم کن
توبیا جولان ده
در دل و جان و تمام و همه ام
تو بیا باش به هر لحظه و دم
حسرت دائمیم باش ولی باش و بمان
تا چکاوک بشوم
ساز کنم ....نغمه دهم
صد غزل از دل واداده و وابسته و وارفته خود
که در این دلشدگی ...دلبستن.....دل دادن
صد کتاب و دفتر
پر از حس تر و تازه و بکر
پر از نو ، غزل ومثنوی و شهد سپید
چکه چکه بکند واژه تر
بر دل شعر برای تو فقط
و به اوج قله
قله عشرت و عیش و عنایت از تو
تو بیا باش به هر لحظه و دم
و مرا مهمان کن
به تماشای تمام
در خودت حضرت زیبایی تام
که شدن ...بودن و ماندن در تو
به من وماندن من
اجر و قربی بدهد شایسته
تو بیا باش فقط
تو بیا باش فقط
تو بیا باش فقط
#حسین -گودرزی""تشنه""
۱۴۰۳/۰۳/۳
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
مناجات گونه
عاشقانه عارفانه