دوشنبه ۲۸ آبان
نگار شعری از یسرا طهماسبی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ۱۳:۰۷ شماره ثبت ۱۳۱۹۳۹
بازدید : ۹۳ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر یسرا طهماسبی زاده
آخرین اشعار ناب یسرا طهماسبی زاده
|
برده نگار من ز من حلاوت بهار را
صید نموده ،ناگهان آهوی من شکار را
نرگس و یاس و یاسمن زلف به باد می دهند
برده نگاه مستشان ز چشم من خمار را
باز نشسته یار من ،روی به روی نسترن
برده دل بهار را ،شکوه لاله زار را
راه وصال عشق تو باز چه سخت می شود
ترک کنم به خاطرت قبیله و دیار را
شهر به شهر می روم تا که بیابمت نشان
بر سر کوچه می تنم ریسه ی انتظار را
گرچه سکوت می کند بغض پر از فعان من
باز به من تو داده ای امید و اعتبار را
#یسرا _طهماسبی زاده
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس استاد بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما بانوی عزیز
موفق باشید