شنبه ۳ آذر
همیشه سبز شعری از بهزاد سرافراز
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۱۰ شماره ثبت ۱۳۱۹۳۸
بازدید : ۱۰۱ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب بهزاد سرافراز
|
ای سبزِ خالصم سلام
این رز نشانِ احترام
در چشمِ پاکِ من ببین
ابرازِ عشقِ بی کلام
تنهاترینِ عالمم
حتی میانِ ازدحام
روحت ولی نفس شد و
سوسوی مهرت التیام
صد بار اگر زمین خورم
صد بار می کنم قیام
زیرا به شوقِ لمسِ تو
آورده طاقتم دوام
جان و تنم به صف شدند
لب تر کن و بگو کدام
چون در دلِ تو دیده ام
دریای بی تهِ مرام
🍀هواجان جاویدان🍀
|
نقدها و نظرات
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
خانم عجم
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
| |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
آقای انصاری
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
| |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
آقای مدهوش
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
| |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
آقای نجفی
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
| |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
خانم عادلی
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
| |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
آقای عظیمی
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
| |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
آقای نظری سرمازه
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
آقای بهلول
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
|
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃
آقای کریمی
حضورتان ارزشمند است.
🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشما جناب جاویدان عزیز
زیباقلم زدید