جمعه ۲۵ آبان
مسمط ۵ (بگو، قصهگو) شعری از شبنم حکیم هاشمی
از دفتر مسمط نوع شعر مسمط
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ ۱۸:۱۵ شماره ثبت ۱۳۱۷۲۰
بازدید : ۱۰۰ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
شعری در قالب مسمط مخمس
...
بگو قصهگو، از رسیدن بگو
از آن لحظهی نابِ دیدن بگو
و از اشتیاق شنیدن بگو
از احساسِ از خود دمیدن بگو
بگو قصهگو، قصهای ساز کن
...
بگو که کسی ناگهان میرسد
از آن سوی مرز جهان میرسد
که از لحظهی بیزمان میرسد
از آرامش بیکران میرسد
بگو قصه را، قصه آغاز کن
...
بگو از تب و تاب دیدار او
که ناگاه با او شوم روبهرو
از آن لحظههای پر از گفتگو
از آوازِ او را شنیدن بگو
بگو قصهگو، قصه آواز کن
...
بگو از طلوعش کنار دلم
که از خود دمیدن شود حاصلم
کنارش که حس میکنم کاملم
تمام دلش میشود منزلم
بگو قصهاش را، دری باز کن
...
دری باز کن رو به آغاز او
به سمت نگاه غزلساز او
به سمت تب و تابِ آواز او
بگو قصهای از دلِ راز او
بگو قصهگو، قصهای ساز کن
...
شبنم حکیم هاشمی
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها بر این همه محبت و حس زیبای شما... نه هیچ مشکلی نداره که این شعرها رو با اسم خودم نشر بدید.. این نهایت محبت شما رو میرسونه... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود