يکشنبه ۴ آذر
حالا شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۲۲ شماره ثبت ۱۳۱۶۱۳
بازدید : ۵۷ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
در وقت تماشا
آنقدر عطش دارم و بیتابم و سرمست
تا شوق رسیدن
در خود به تکاپو
تا کامبگیرم زلبانت
آنقدر لبالب شوم ازعیش تمنا و فراوانی خواهش
حصر تن عریان تورا من
در ذهن و خیالات خودم جان
صد بارِ مرورش بکنمدر دل لحظه
حالاکه تو در جان و دلم رخنه نمودی
حالا که نشستی به دل و جان
حالا که قرار ازدل بی تاب ربودی
حالا که شدممست
حالا که فقط واژه به یاد تو ،خیالاتمرا فتح نماید
حالا که اشعار فقط خواهشش این است
از وصف تو داد سخن آغاز نمایند
من از تو چگونه نسرایم
حالا که فقط این دل دیوانه تورا دوست بدارد
وُسعِ دل و جانم به همین است
از ناز نگاهت بسرایم
در عشق ادب حکم نماید
دل را بزنی بر دل دریا
هرگز نهراسی
ای دائم مطلق به دل و جان
منشور نگاهت زهم لحظه آغاز
غارتگری از این دل بیتاب فقط بود
از سمت نگاهت به همان لحظه آغاز
شش دانگ خیال و دل و جان را
بی ثبت و اجازه
در دفتر اسناد خمارین نگاهت
در لحظه به نام نسخ چشم پر از جذبه ی نازت
امضاء بنمودی
حالا که دارایی تو گشته تمامم
بگذار تماشای تو را من
هر لحظه به چشمان خودم داشته باشم
دارایی من یک دل و یکجان
یک جا به فدایت
حالا که خمارم
منعم مکناز نوش نگاهت
من تُوبه ندانم....نتوانم
گر دیدن روی تو گناه هست
مشتاق چنین خبط و خطایم
هر جا که تو باشی بهشتم به هم آنجاست
بی تو به سرمنیست هوایی
هستی تو همانمستی بی غش
هر لحظه بنوشان به دل وجان
از سمت خمارین نگاهت
کین عیش مقابل به همه عشرت و عیش دو جهان است
ای جان که جهانی
باعشق تورا دوست بدارم
با عشق تورا دوست بدارم
با عشق تو را دوست بدارم
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۳/۳/۲۹
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها بانوی عالی مقام سپاس از توجه شما سر فروددم به مهر شاد باشی و سلامت بهترین حال نصیب دل پر مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار بسیار زیبا بود
قلمتان همچنان زرین و اندیشه هایتان درّ تابنده
سرافراز باشین وبرقلم