پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
و تاریخ پر است
از «انسانهایی در جستجوی معنا»
دست به دامان فال تاروت
که با ورق ورق زندگی
در ابعاد مکان_زمان
چرتکه می اندازند
«تنفس های چشنده ی مرگ» را
در هزارتویِ عصاکشِ اسارت ها
#بهـــارهطــــلایــی
#انساندرجستجویمعنا_بنحامین_فرانکلین
#کلنفسذائقهالموت_قرآنمجید
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب شعربانوی عزیزم❤❤
بنجااااااااامین فرانکلیییییییییین!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
وقتی این شعرو می نوشتم، داشتم برای سومین بار این کتاب رو می خوندم، ولی یادم نمیاد چی تو سرم. می گذشت که همچین اشتباهی کردم🙄🙄🙄🙄
عمری برای جلوگیری از جعلیات تلاش کردم، حالا خودم خیلی واضح و آشکار یک کتاب پرآوازه رو به نام یکی دیگه به اشتراک گذاشتم بنحامین فرانکلینم نویسنده و انسان تاثیرگذاری بوده، ولی بنده خدا الان تاثیرش در این سروده منفی بوده🥴🥴
از دقت نظر شما مهربانوی عزیز، سپاسگزارم
❤❤❤❤🙏🙏🙏🙏
| |
|
سلام مجدد آبجی جان تشابه اسمیه دیگه پیش میاد بی خیال شما هم درست نوشتید . | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس از نگاه زیباتون
🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود شاهزاده خانوم عزیز و مهربونم❤❤❤ شبتون متعالی💖💖
بله واقعا کتاب غمگین و دهشتناکی هست با درسی بزرگ
| |
|
درود و عرض ادب جناب آزادبخت
سپاس زیبانگاهید🙏🙏🙏 | |
|
درود و عرض ادب شعربانوی عزیز❤❤❤
سپاسگزارم، زیبایی در نگاه شماست
🙏🙏🙏❤❤ | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاسگزارم 🌷🌷🌷🙏🙏🙏 | |
|
مهربان بانوی دوست داشتنی سپاس از زحمات و حضور ارزشمندتون در این صفحه
❤❤🙏🙏 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند سپاس از توجهتون 🙏🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب جناب صادقی 🌷🌷🙏🙏 | |
|
درود و سپاس ادیب بزرگوار زیبانگاهید
🙏🙏🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بانو گرامی
ویکتور فرانکل که مربوط به موضوع پایاننامه ام بود.