سه شنبه ۶ آذر
تاخیر شعری از یاسر قادری
از دفتر امتداد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۳۱ شماره ثبت ۱۳۱۴۱۹
بازدید : ۱۰۰ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب یاسر قادری
|
آمدی جانم به قربانت، بگو تاخیر نیست
بی وفا!مغرور و دل سنگی،چرا تغییر نیست؟
روز و شب خط میکشم بر دفتر احساس خود
عاشق دل خسته را، ترسی به جز تحقیر نیست
این جوان مردی نباشد،سائلی را رد کنی
گر مسلمانی، چرا زائر کشی تکفیر نیست؟
هر طرف چون می کشی ،این مضطر درمانده را
من که در بند توام،ملزم به این زنجیر نیست
خواب عاشق هست تشویش،وسر از دل دادگی ست
یوسف زندانی ام ، شرحی به آن تعبیر نیست
شعله می زد جان من ،در پرده ی پایانی ات
خط خطی کن دفترم،آیا همین تصویر نیست
با فلسطین نسبت دیرینه دارد این دلم
جان رسیده بر لب یاسر،ولی تسخیر نیست
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها بانو نوش نگاهتان بانو | |
|
درود جناب نجفی سپاسگذار مهر بی پایانتون هستم | |
|
درودها بر جناب صادقی زیبا قلم ممنون از بذل توجه شما منظور شاعر اینه که به دور از جوانمردی است که عاشقی که تا پرستش معشوقش پیش رفته از در راند | |
|
درودها بر رفیق خوش قلب و خوش قلم خودم ممنون | |
|
درودها استاد انصاری عزیز سپاسگذار مهر بی پایانتون هستم | |
|
درودها جناب نظری تقدیم نگاه پر مهر شما روح استاد شهریار شاد | |
|
درودها جناب پایمرد دوست قدیمی خیلی خوش آمدید برادر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیباست
مزین به نقد نافذ جناب صادقی عزیز
جسارتا در مطلع تضمین روان شاد استاد شهریار مشخص نشده