يکشنبه ۴ آذر
زخم شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ۰۴:۳۹ شماره ثبت ۱۳۰۹۹۹
بازدید : ۸۹ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
من دلم پُر زخمه
تو به فکر دل یک عاشق دیوانه نباش
تو برو خود را باش
هر چه بادا بادا
من فقط با دل خود می مانم
حس تنهایی من تا به ابد پا بر جاست
باز هم دل خوشیه بیهوده
باز هم خواب خوش بی تعبیر
باز هم رد اجابت از دوست
باز هم رجعت تنهایی و مرگ
باز هم قتل تمام احساس
بازهم دوری گل از خس و خار
بگذر ای دوست برو
دور شو دور تو از خواهش یک دل داده
تو برو خود را باش
آرزوی دل این تشنه برای دل تو
شادی و خوش بختی است
خوش و خرم تو بمان
مثل نامت زیبا
تو فقط رویا باش
واقعیت تلخ است
دوری و دوری و دوریها
خوش به حالت زیبا رخ زیبارویم
که فقط رویایی
تو برو خود را باش
تو برو خود را باش
تو برو خود را باش
#حسین گودرزی"تشنه"
۹۵/۰۱/۲۸
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها سپاس از بذل محبت شما بدرخشی بر عرصه هنر ایران زمین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما