مراد این دلم هستی
تویی شور و تویی مستی
مگیر این حال خوش از این دل خسته
که تنها دل به دیدار تو دل بسته
دمی را در کنارم باش
که یک دم هم غنیمت باشد ای جان
بیا یک دم کنارم
که شوقی جز نگه اینک ندارم
مرو از پیشم این گونه....
ای رویایی بی پایان عمر کوته دل دادگی
مکن شک.....
بی گمان با رفتنت این گونه خواهد شد
می میرد دلم....
جان میرود از جان.....
بهانه می توان بسیار در سر داشت
بهانه گیریت را تاب میارم
بهانه گیر من.....
امروز را با تو خوشم
فردا که نا پیداس
مرو از پیشم این گونه...
که طاقت نیست در دل دوریت را
گذار عمر تنها با تو خوش باشد
بدون تو تمام دلخوشی ها ناخوشی باشد
مرو این گونه از پیشم....
تمام هستیم را می بری با رفتنت یک جا
بیا مَکسی نما آخر
تحمل کن تو این غارت شده دل را
که دیگر نیست تابی این دل بی تاب را ای دوست
مرو این گونه از پیشم....
مرو از پیشم این گونه....
که می میرم بدون هستی و مستی
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۳۸۸/۰۱/۲۵
درود بر شما
موفق باشید