سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 10 تير 1403
  • روز صنعت و معدن
24 ذو الحجة 1445
  • روز مباهله پيامبر اسلام صلي الله عليه و آله، 10 هـ ق
Sunday 30 Jun 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    يکشنبه ۱۰ تير

    لبخندهایت

    شعری از

    فرحناز آقازاده (یکتا)

    از دفتر وقتی که قلم نفس می.کشد نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ ۹ روز پیش شماره ثبت ۱۳۰۷۵۱
      بازدید : ۴۷   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر فرحناز آقازاده (یکتا)
    آخرین اشعار ناب فرحناز آقازاده (یکتا)

    نام اثر : لبخندهایت

    سوگند به لبخندهایت
    که رویاهای شیرینت
    پشت پلکهای احساسم
    جا خوش کرده اند
    و خاطرات قشنگت
    در دفتر عاشقانه هایم
    به خواب رفته اند
    و تو سالهاست
    آهسته و آرام
    در پیاده راه قلبم
    قدم میزنی
    بی آنکه
    دلم را بلرزانی

    ✍️فرحناز آقازاده(یکتا)
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    ۷ روز پیش

    سلام شعر قشنگی است مهراندیش خندانک خندانک

    عباسعلی استکی(چشمه)
    ۶ روز پیش
    سپیدی زیباست خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    ۵ روز پیش
    درود شاعر عزیز
    "أَكْمَلْتُ و أَتْمَمْتُ، رَضِيتُ که منیرست"
    "پاینده کلامی که اشاره به غدیرست"
    عید سعید غدیر مبارک خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    ۶ روز پیش
    با سلام وارادت
    شاعر گرامی
    درودفراوان برشما
    خندانک خندانک خندانک
    محسن ابراهیمی اصل (غریب)
    ۶ روز پیش
    درود بر شما بانو آقازاده گرامی خندانک
    بسیار زیبا و با احساس خندانک خندانک خندانک
    محمدکریم نقده دوزان خراباتی
    ۵ روز پیش
    سلام و عرض ادب؛ سرکار خانم شاعرهٔ گرانقدر، بانو \"یکتا\" 🏵🏵🏵🏵
    قلم خوبی دارید و زیبا تراوش می دهد ذهنِ خوش نگارتان..
    با آرزوی موفقیت برای شما...
    و
    ادای احترام🙏
    ساسان نجفی(سراب)
    ۵ روز پیش
    درود برشما بانوی گرامی..
    زیبا به دل نشست..
    خندانک خندانک
    مریم عادلی
    ۵ روز پیش
    سلام ودرود زیبا بود خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    1