پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
خدا کند
تنهایی، مرا "بی تو" باور نکند
و عشق
در آغوشش
دلتنگی هایم را
به آتش بکشد؛
خدا کند
رویاروییِ رؤیای "با تو" بودن
پناه آرزوهای سر به زیرم باشد
تا در تو فرو روم
و بهار در بهار
به جبران خطایِ سرنوشت
در من حلول کند...
#بهـــارهطــــلایــی
دلبر که جان افزود ازو❤❤
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بانو عجم عزیز و مهربانم❤❤❤ سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏🌷🌷🌷 خدا کتد | |
|
ادیب بزرگوار درود و احترام
سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏🙏🌷 | |
|
درود و عرض ادب شاهزاده خانوم عزیزم ❤❤❤😘😘😘😘😘
عالی نگاه وعالی وجودید، سپاس ماهبانوی پرانرژی🙏🙏🙏❤❤❤❤❤❤ | |
|
درود و عرض ادب شعربانوی مهربان ❤❤
سپاس از نگاه زیباتون❤🌷🙏 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس 🙏🙏🌷🌷 | |
|
ادیب ارجمند درود و احترام سپاسگزارم، مهرتون مانا
🙏🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب جناب رمضانی سپاس از لطف نگاهتون
سلامت و تندرست باشید🌷🌷🙏🙏 | |
|
درود و عرض ادب شعربانوی مهربان❤❤
سپاس از لطف نگاهتون🙏🙏🙏🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند سپاس از لطف نگاهتون
مهرتون مانا
🙏🙏🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
سپاس از نگاه زیباتون
مهرتون مانا
🙏🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود و سپاس ادیب ارجمند 🙏🙏🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشمابانوطلایی عزیزم
کوتاه زیباودلبرانه ای بود
آفرین
خداکند