شنبه ۳ آذر
بهار در بهار شعری از درویش حسین ندری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ ۲۰:۳۲ شماره ثبت ۱۳۰۴۶۹
بازدید : ۷۷ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر درویش حسین ندری
آخرین اشعار ناب درویش حسین ندری
|
بهار در بهار را نگاره ای
شکفته ام بدون استخاره ای
به ناز و نعمت حضور عطر حس
تو حرمت حریر پر ستاره ای
به دست بی مجال خود زمینی ام
تو ساکن جهان بی شراره ای
حصار وزن و قافیه شکسته ام
ترانه شد سکوت استعاره ای
حلاوت از ترانه را چشیده ام
نشسته ام به پای یک اشاره ای
سالهاست تو را چشم به راهم
قراره پدر بزرگ بشم به زودی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد
سپاسگزارم | |
|
عرض ادب استاد حکیم
درود بر حضور گرم شما
سپاسگزارم | |
|
عرض ادب
زیبا حضور گرم شما ست
سپاسگزارم | |
|
عرض ادب
درود بر حضور شما
بی نهایت سپاسگزارم | |
|
عرض ادب
زیبا حضور گرم شما ست
سپاسگزارم استاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیباودلنشین بود