شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
احساسم را روی پیاده رو کشیدم
عابری آمد آن را امضا کرد!
روی دیوار کشیدم
دزدی از آن بالا رفت
با ماه زیبا رویم خلوتی جانا کرد.
به آب برکه روغنی افزودم
عکس ماه را از دستان دزد در ربودم
شکل زیبایش را
با خون دل کشیدم
گربه ائی به هوای ماهی در برکه رفت
عکس ماه و آن ماهی سرخ را پاره کرد
خون ماهی کشت در آب جاری
هر چه احساس در من بود
پژمرده کرد
کنارآن برکه درختی استوار ایستاده بود
کشان کشان خود را به آن رساندم
طنابی در خیال خود بافتم
حقله آن را برگردن انداختم
به یاد ماهی سرخ و ماه بودم
که خواب مرا در ربود
برگشتی برای نوشتن احسام در من نبود
07/06/2010 لندن -انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.